رئیس بیمارستان علیبن ابیطالب(ع) گفت: هرگونه کوتاهی را می پذیریم و تماس با این شهروند و تهدید به شکایت کار درستی نبوده است.
به گزارش تیتر خانه خشتی رفسنجان، در پی انتشار کلیپی از سوی یک شهروند مبنی بر خرابی کولر در بیمارستان علی بن ابیطالب و به دنبال آن تماس یکی از کارکنان بیمارستان با شهروند و تهدید به شکایت علیه او، با دکتر حسینی رئیس بیمارستان مصاحبه ای انجام دادیم.
حسینی با بیان اینکه تماس با شهروند و تهدید به شکایت کار درستی نبوده و فقط می توانست بگوید که نباید از فضای بیمارستان فیلم گرفته شود، اظهار داشت: برای سیستم سرمایشی ۴ دستگاه خنک کننده سفارش دادیم دو دستگاه رسیده و ۲ دستگاه با تاخیر می رسد.
وی به بازدید رئیس دفتر نظارت فنی وزارتخانه و نماینده که حدود ۱۰ روز قبل از دانشگاه داشتند و این مشکل را گوشزد کردیم، افزود: دستگاه خنک کننده در بخش های دیگر هم کم کم اضافه می شود. ضمن آنکه کوتاهی به دلیل عدم بودجه است و مساله به صورت ریشه ای حل می شود.
حسینی با اشاره به جمله ای که کارمند علوم پزشکی با شهروند به کار برده و گفته بود که هنوز بیمار شما پیش ماست، تاکید کرد: این گروکشی هیچ توجیهی ندارد.
وی تصریح کرد: با این کولری که در بخش مغز و اعصاب هست شکی نیست که ایمنی بیمار و همراه بیمار و پرسنل زیر سوال است. هر نوع کوتاهی در نهایت بیمارستان مقصر است و مردم مقصر نیستند.
وی متذکر شد: جوابیه ای در این خصوص منتشر خواهیم کرد.
رییس بیمارستان در ادامه در خصوص تماس و برخورد این کارمند با رسانه روراستی هم گفت: چنین حقی نداشته که تماس بگیرد و رسانه را تهدید به شکایت کند.